piątek, 20 sierpnia 2010

Synchronizacja kalendarza w Samsung Wave z Outlook 2007

Ponieważ, instalując oprogramowanie Kies, napotkałem problem z synchronizacją wpisów kalendarza w Microsoft Outlook 2007 (program zatrzymywał się na 0% i nie ruszał dalej) poszukałem rozwiązanie w sieci i dzielę się nim natychmiast.
W moim przypadku podczas instalacji najnowszego oprogramowania Kies pokazywał się komunikat o brakujących plikach związanych z wymianą plików z Office 2007, ale program instalacyjny szedł dalej, choć część opcji potem nie funkcjonowała poprawnie. Pomogło ściągnięcie ze strony Microsoftu łatki i jej zainstalowanie w systemie, zdeinstalowanie Kies i ponowna instalacja w trybie zgodności z Vista Service Pack 2.
Teraz synchronizacja plików kalendarza działa poprawnie.
Oto link: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=59daebaa-bed4-4282-a28c-b864d8bfa513&displaylang=en

2 komentarze:

nobell pisze...

Mam podobny problem. Niestety próbowałem kilkakrotnie odinstalować i zainstalować kies i łatę Microsoftu z mizernym skutkiem. Cały czas podczas instalacji kies mam komunikat o braku pliku o2007pia.msi w lokalizacji c:/user/appdata/lokal/temp/kiesinstall/externalfile. W dalszej częci instalacji identyczny komunikat dotyczący vstar30.exe.
System operacyjny windows vista, kies w wersji 1.5.1.10074_2_6. Może ktoś rozwiązal podobny problem, proszę o pomoc.

gooroo pisze...

Instalacja Kiesa jest niekiedy trudna. Mam 2 komputery i na jednym program nie chce się zainstalować zgłaszając brak połączenia sieciowego. Na drugim, pod Windows 7 64-bitowym wszystko chodzi, ale pomogła dopiero 2-3 instalacja. Ważne, aby przed kolejną próbą zdeinstalować poprzednią wersję i zresetować komputer. Pomaga też czasami wymuszanie trybu zgodności z Windows XP w różnych wersjach