Moduł "Super Game Module 3" miał poprawiać możliwości konsoli Colecovision o dodatkowe efekty dla większego realizmu gier arkadowych.
Niestety - losy finansowe i właścicielskie nie pozwoliły na jego praktyczną realizację. Firma miała przygotowane projekty deweloperskie na 30 nowych gier. Według danych firmy nowy moduł dawał jej 30x większą siłę niż Atari 2600. Moduł był wyposażony w 30 KB pamięci RAM, co umożliwiało projektowanie gier zawierających 100 różnych teł (lokacji).
Moduł miał wbudowaną jednostkę szybkiej pamięci taśmowej, dzięki czemu wgranie pojedynczej gry miało trwać około 10 sekund. Nie zdecydowano się na montaż standardowej stacji dyskietek, ze względu na ich wysoką cenę w owym czasie. W praktyce już na etapie prototypu wystąpiły problemy z kartridżami zawierającymi taśmę magnetyczną.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz